ציוד ספורט | אגרוף | טניס | פינגפונג

יום שלישי, 31 במרץ 2015

כפפות האגרוף של WINDY

בש-גל ספורט – המשווקת הבלעדית של מוצרי WINDY בישראל

חברת בש-גל ספורט היא המשווקת והיבואנית הבלעדית לישראל של ציוד ואביזרי אומנויות לחימה מתוצרת חברת WINDY. המוצרים נמכרים במחירים מיוחדים, כך שלכל מתאמן יש אפשרות לרכוש ציוד ברמה הגבוהה ביותר.

אודות WINDY

חברת WINDY התאילנדית הינה אחת החברות המובילות בארץ ובעולם בשיווק ציוד לחימה לאגרוף תאילנדי הכולל כפפות וציוד מיגון. ניסיון של מעל ל- 50 שנה בתחום בשילוב התמחות מיוחדת בייצור כפפות, מאפשרים לה לייצר ציוד איכותי שמותאם בצורה מדויקת לצורכי קרב האגרוף התאילנדי מחד, ומספק הגנה גבוהה על גוף הספורטאי מאידך.

 כפפות Windy לרכישה


כל הציוד של חברתWINDY  מיוצר בתאילנד על פי דרישות תקן מחמירות לעמידות גבוהה. הכפפות חייבות להיות עמידות ולהחזיק מעמד לאורך זמן, בעיקר בשל האקלים הלח המאפיין את תאילנד עצמה, ובתוספת לבלאי הטבעי שהוא חלק בלתי נפרד משימוש מסיבי.


הגנה מרבית לידיים

רוב סגנונות אומנויות הלחימה מצריכים שימוש בידיים, ולכן יש חשיבות רבה להגנה עליהם. הציוד האיכותי שמשווקת חברת WINDY מספק הגנה מיטבית לידיים, ולכן מומלץ לכל מתאמן, בכל אחד מסגנונות הלחימה.


הריפוד של כפפות האגרוף של WINDY שונה מאוד מהריפוד שניתן למצוא בסגנון הכפפות המערבי, ומורכב משכבה פנימית נוקשה וצפופה ומשכבה חיצונית רכה יותר. פרקי האצבעות מרופדים עוד יותר, על מנת לספק לחלקים העדינים יותר של הידיים רמה גבוהה יותר של הגנה. גם החלק האחורי של הכפפות מרופד בשכבה עבה יותר, על מנת לאפשר ללוחם להדוף אגרופים ובעיטות מבלי לגרום נזק לידיים.

על חלקן הפנימי של הכפפות יש חומר מיוחד, שייעודו להגן על הידיים בעת תפיסת הרגל הבועטת של היריב. הכפפות מספקות תמיכה מרבית לפרק כף היד, והוולקרו (סקוץ') שעליהן מבטיח את הידוקן המלא, על מנת שלא יחליקו בזמן הלחימה. חשוב לציין, כי כאשר משתמשים בכפפות תאילנדיות לא מחויבים להוסיף חותלות, שכן התמיכה לידיים מספקת בהחלט. 

כפפות הלחימה של WINDY עשויות מעור עמיד ואיכותי, ברמת קושי בינונית, ללא קצוות פרומים וללא תפרים לא אחידים. התוצאה – עמידות לאורך זמן.

בש-גל ספורט לשירותכם

חברת בש-גל ספורט בשיתוף מלא עם חברת WINDY, תומכת בספורטאים ובספורטאיות מובילים בענפי אומנויות הלחימה השונים. אנו מאמינים כי ציוד איכותי מאפשר אימון ברמה מקצועית גבוהה וסולל את הדרך להישגים, ומזמינים אתכם ליהנות מציוד מקצועי שעושה את ההבדל.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף צרו עמנו קשר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה